Перейти до основного вмісту

Відпочиваємо весело і з користю


Шановні четвертокласники!
    Літні канікули в самому розгарі. Ви щасливо відпочили 25 днів і попереду ще багато літніх днів. Придбайте зошит, або великий записник, де ви будете занотовувати все, що захочете і те, що вам запропонувала я (виконуйте ті завдання, які вам найбільше припали до душі).

Я досліджую світ

    Вивчаючи інтегрований курс "Я досліджую світ" , ми будемо знайомитися із Всесвітом та Сонячною системою. Дізнаємося більше про Сонце, Місяць, планети Сонячної системи. Подорожуючи влітку, спостерігайте за природою рідного краю: рослинним і тваринним світом; визначайте сторони горизонту за різними ознаками (за Сонцем, компасом або місцевими ознаками). Ми вивчатимемо тему «Подорожуємо і відкриваємо світ». Підготуйте цікаву інформацію з даної теми. Дізнайтеся про населення Землі, найбільші країни світу та їх столиці, міста України, форми земної поверхні, водойми рідного краю. ФОТОГРАФУЙТЕ найцікавіші об’єкти природи рідного краю (за можливості).Збережіть інформацію у будь якій формі - текст, малюнок, таблиця, діаграма, схема, фото, відео, презентація...

Пропоную підготуватися до проєктів, які ми будемо виконувати протягом року:
Тема 1. Подорожуємо і відкриваємо світ
1. "Дивовижні властивості алоє".  
2. "Винаходи українців які змінили світ".

Тема 2. Машина часу
1. "Яким я уявляю своє місто у майбутньому".
2. "Імена, якими пишається наше місто".

Тема 3. Чарівні перетворення
1. "З чого складається мило?".
2. "Як досліджують організм людини?".

Тема 4. Факти і таємниці
1. "Як працює наш організм (серце, легені, м’язи, мозок тощо)?".
2. "Чому важливо мати гарну поставу?".
 
Тема 5. Світ невидимий
1. "Як збільшує мікроскоп?"
2. "Мікроби, віруси, бактерії та їх вплив на організм людини та планету Земля".

Тема 6. Світ невідомий
1. "Подорожуємо океанами".
2. "Чому воду називають "колискою життя" та скарбом Землі?".

Тема 7. Як це влаштовано і як це працює?
1." Віртуальний світ навколо нас".
2. "Яким є життєвий шлях паперу?".

Тема 8. Енергія
1. "Чорнобиль – рана України".
2. "Як виробляють електроенергію на електростанції?".

Тема 9. Можливості людини
1. "Які добрі справи може залишити людина на Землі?".
2. "Шлях успіху видатних спортсменів".

Українська мова

    Під час канікул повтори написання букв, правильне з’єднання букв у словах, потренуйся писати в зошиті у широку лінійку.
На перше вересня напиши есе на тему «Мої літні канікули». Підготуй фото до есе.
    Пропоную завести читайлик. Всі прочитані тобою книги, запиши у свій заведений зошит. Якщо ти будеш дивитися мультфільми, фільми, то запиши їхні назви у зошит, щоб пізніше поділитися своїми знаннями з друзями.
    Список авторів, чиї твори ми будемо вивчати в 4 класі. Можливо, книги цих авторів є у тебе вдома, чи придбай книгу у книгарні, або знайди в Інтернеті і прочитай про автора і один з його творів (обов'язково запиши у зошит). НЕОБОВ'ЯЗКОВО ЧИТАТИ ТВОРИ ВСІХ АВТОРІВ.
Усна народна творчість.
Малі фольклорні форми: прислів’я, приказки, лічилки, загадки, усмішки; соціально-побутові казки, притчі, легенди, народні пісні.

Поезія.
Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка, Ліна Костенко, Анатолій Костецький, Дмитро Павличко, Василь Симоненко.

Байки.
Леонід Глібов, Євген Гребінка, Павло Глазовий.

Літературні казки, оповідання, легенди, уривки з повістей, повістей-казок. Михайло Коцюбинський, Марко Вовчок, Борис Грінченко, Остап Вишня, Олександр Довженко, Олесь Гончар, Олесь Донченко, Анатолій Григорук, Всеволод Нестайко, Іван Сенченко, Михайло Слабошпицький, Василь Сухомлинський, Григір Тютюнник.

П’єси.
Іван Андрусяк,  Неля Шейко-Медведєва.

Зарубіжна література. 
Казки, оповідання, уривки з повістей – Ред’ярд Кіплінг, Алан Мілн, Микола Носов, Льюїс Керолл, Роальд Дал, Пауль Маар, Марія Парр.

Математика

    Повтори правильне написання цифр, таблицю множення і ділення чисел. Потренуйся визначати час за годинником, будуй на папері коло, прямокутники, трикутники, відрізки. Розв’язуй цікаві життєві задачі. Здійснюй разом з батьками покупки, рахуй гроші, плануй витрати на себе, на сім’ю.

    Користуючись Інтернетом, пам’ятай про правила безпечного користування Інтернетом.

10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей.

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.
9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Бажаю успіхів!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щоденні 5. Тексти для читання.

Цікаві завдання з української мови

Читаємо залюбки

Здрастуйте, дорогі гості! Морозний вітер січе в обличчя. Намело цілі кучугури   снігу — січневого снігу. Важкувато стало жити на світі пташкам, що зимують у нас. Але вони не дуже журяться. Ось, весело цвірінькаючи, хвилясто пролетіла зграйка жвавих красенів-щигликів, чижів і коноплянок. Помчали   щодуху   десь на лопухах, вільхах чи берізках поснідати   смачним насіннячком. А яке гарне деревце горобини! Ніби його прикрасили, як новорічну ялинку. Чудові, спокійні червоногруді снігурі обсипали його і ягідками ласують. До чого ж красиві пташки! Їх називають північними папугами. Це наші зимові гості. Вони прилетіли з далекої півночі, щоб тут перебути зиму. Бо там вона сувора, люта. Прилітають до нас гостювати і червоногруді, в червоненьких шапочках чечітки та коричнево-золотисті юрки. А ми в саду поставили їдальні для пташок і підгодовуємо їх. Прилітайте, дорогі гості, поласувати коноплею, просом, льняним та гарбузяним   насінням, ягодами горобини і калини! (137 слів)