№
з/п
|
Предмет
|
Теоретичний
матеріал
|
Практичні
завдання
|
Посилання
на
онлайн-ресурс
|
1.
|
Інформатика
|
Безпека в мережах. Вікові обмеження на перегляд сторінок та створення
акантів. Небезпечні співрозмовники та теми. Виявлення проблем і джерела
допомоги.
|
Дистанційний урок.
|
|
2.
|
Фізичне виховання
|
Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
|
Виконуйте комплекс вправ та будьте здорові!
|
|
3.
|
Математика
|
Виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання,
множення, ділення) різними способами під час розв’язування завдань та
конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
|
Виконуємо завдання за підручником
ст. 128 номер 2-вчимо таблицю ділення числа 9,
ст. 129 номер 5-скласти і розв'язати задачу за малюнком,
ст. 129 номер 1-усно заповнити таблицю,
ст. 131 номер 1-усно попрацювати з таблицею.
|
|
4.
|
Українська мова
|
Виразне читання/
слухання твору. Робота з текстом. Завдання, спрямовані на формування
та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних
тощо).
|
Виконати завдання
ст. 106 впр.3 виконуємо усі завдання (дидактичний матеріал). |
|
5.
|
Я досліджую
світ |
Правила пішохідного руху. Безпечна поведінка на природі (ліс,
водойми, гори тощо). Безпечні місця для ігор і розваг. Ознаки підозрілих
предметів, забутих речей, вибухових пристроїв та зброї, куди звертатися в
ситуаціях, пов’язаних з ними. Правила поведінки в громадських місцях (у
крамниці, парку, дитячому майданчику тощо).
|
Пропоную переглянути відео до уроку.
|
|
Коментарі
Дописати коментар