Доброго дня, любі учні та шановні батьки!
План роботи на сьогодні.
№з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
Посилання
на онлайн-ресурс |
1. |
Я
досліджую світ |
Перепитування як спосіб уточнення почутої
інформації в діалозі. Перефразування. Перетворення інформації: види асоціативних
схем, таблиця. Створення власного висловлювання. |
Рекомендую прочитати декілька разів «Пригоди голубого
папуги» |
https://drive.google.com/file/d/1gyhgBrJWRRyhPQ-2v8J3Aao00o0X1L9h/view |
2. |
Математика
|
Додавання виду 350+240. Віднімання виду
350-240. |
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія Пастушина приглашает вас на
запланированную конференцию: Zoom. |
3. |
Музичне
мистецтво
|
Мандрівка у світ фантастики |
Ольга Василівна запрошує усіх на онлайн-урок. |
Ольга Мельник приглашает вас на
запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Українська
мова |
Передбачення змісту твору. Виразне читання/слухання
твору. Первинне сприйняття. Вибіркове читання: виокремлення інформації.
Аналіз художнього тексту: характеристика особливих рис персонажів. Роль слів «тому»,
«він», «вона», «в них», які забезпечують зв’язок між реченнями. Лексичне
значення слів. Графічні засоби (піктограми, асоціативні схеми тощо) для
фіксації виокремленої інформації з почутого. Перевірка орфограм за
орфографічним словником, спорідненим словом або формою того самого слова |
Запрошую усіх на онлайн- урок. |
Юлія Пастушина приглашает вас на
запланированную конференцию: Zoom. |
5. |
Українська
мова |
Виразне
читання віршів. Зміна за відмінками слів-назв предметів. Читання для
загального, вибіркового та повного розуміння. Ілюстрований матеріал до
тексту. Створення власного висловлювання. Перевірка орфограм зручним
способом. |
Завдання для закріплення отриманих знань |
https://learningapps.org/watch?v=poe41wwnc17
|
Коментарі
Дописати коментар