Доброго дня, шановні батьки та діти!
План роботи на сьогодні.
№з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на онлайн-ресурс |
1. |
Я
досліджую світ |
Перепитування як спосіб уточнення почутої
інформації в діалозі. Факти й судження в простому медіатексті, виокремлення
цікавої для себе інформації. |
Рекомендую
прочитати декілька разів «Золотий павучок»» |
https://drive.google.com/file/d/0B8XJm0UvaWenbjFPeUFyNTVpYk0/view |
2. |
Математика
|
Віднімання багатоцифрових круглих чисел виду
120-50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки.
Розв’язування задач. Обчислення виразів зі змінною (змінними) при заданому
числовому значенні. |
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom. |
3. |
Музичне
мистецтво
|
Тема: Мандрівка у світ фантастики
(продовження). |
Ольга Василівна запрошує усіх на
онлайн-урок. |
Ольга Мельник приглашает вас на
запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Українська
мова |
Науково-популярні та художні тексти.
Перевірка достовірності інформації в тексті. Інгеграція прочитаного у власний
досвід. Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та
за смисловими групами у межах кожної частини мови. Зміна за відмінками слів
назв предметів. Запис власних висловлювань. Перевірка орфограм за орфографічним
словником, спорідненим словом або формою того самого слова. |
Запрошую усіх на онлайн- урок. |
Юлія Пастушина приглашает вас на
запланированную конференцию: Zoom. |
5. |
Українська
мова |
Слухання/читання
уривку з книги. Оцінювання мотивів поведінки, причин переживань та емоцій
персонажів, стосунки між персонажами з позицій власного досвіду.
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин
мови, розрізнення їх за запитаннями, значенням, роллю в реченні та за
граматичним і смисловим зв’язками з іншими словами.
Створення власного висловлювання. Перевірка орфограм зручним способом. |
1. Пропоную переглянути відео до уроку.
|
https://www.youtube.com/watch?v=pSqet520qw0 https://learning.ua/mova/druhyi-klas/pidbyraiemo-pytannia-do-prykmetnyka
|
Коментарі
Дописати коментар