Перейти до основного вмісту

Українська мова

Сьогодні розпочинаємо ознайомлення із словами, що називають дії предметів, відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що зробив? що робила? що робило? що робили? що роблять? що будуть робити?
Працюємо за підручником ст. 35-38.
ст. 35-36 опрацьовуємо текст "Загублені рукавички", вправи 2 і 3 виконуємо усно, правило на ст. 37 обов'язково опрацьовуємо і вивчаємо напам'ять.
ст. 37-38 вправу 6 (3) виконуємо письмово. Записуємо речення за зразком, користуючись довідкою.
https://www.youtube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щоденні 5. Тексти для читання.

Цікаві завдання з української мови

Читаємо залюбки

Здрастуйте, дорогі гості! Морозний вітер січе в обличчя. Намело цілі кучугури   снігу — січневого снігу. Важкувато стало жити на світі пташкам, що зимують у нас. Але вони не дуже журяться. Ось, весело цвірінькаючи, хвилясто пролетіла зграйка жвавих красенів-щигликів, чижів і коноплянок. Помчали   щодуху   десь на лопухах, вільхах чи берізках поснідати   смачним насіннячком. А яке гарне деревце горобини! Ніби його прикрасили, як новорічну ялинку. Чудові, спокійні червоногруді снігурі обсипали його і ягідками ласують. До чого ж красиві пташки! Їх називають північними папугами. Це наші зимові гості. Вони прилетіли з далекої півночі, щоб тут перебути зиму. Бо там вона сувора, люта. Прилітають до нас гостювати і червоногруді, в червоненьких шапочках чечітки та коричнево-золотисті юрки. А ми в саду поставили їдальні для пташок і підгодовуємо їх. Прилітайте, дорогі гості, поласувати коноплею, просом, льняним та гарбузяним   насінням, ягодами горобини і калини! (137 слів)