Перейти до основного вмісту

Дистанційне навчання 14.04.2020

Доброго дня.
План роботи на сьогодні.
№ з/п
Предмет
Теоретичний матеріал
Практичні завдання
Посилання на
онлайн-ресурс
1.
Інформатика
Приклади фіксування інформації людиною і машиною (алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки/символи). Кодування відповідей «так-ні» спеціальними знаками. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як законодавча інформація.
Дистанційний урок.

2.
Фізичне виховання
Вправи для розвитку фізичних якостей: координації (без предметів).
Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Виконуйте комплекс вправ для розвитку фізичних якостей та будьте здорові!


3.
Математика
Лічба об’єктів, позначення числом результату  лічби. Визначення парності числа. Знаходження невідомого дільника. Перевірка правильності виконання дій множення і ділення.
Запрошую усіх на онлайн-урок.
Після уроку виконуємо завдання за підручником
ст.95 №2 - розглянь малюнок і прочитай записи;
ст. 96 №3 - усно;
ст.96 № 6 - обчислити кругові приклади;
ст.96 № 7 - розв’язати і записати задачу у зошит.
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Математика
Время: 14 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77807173915?pwd=MUhkYWl6MUhqZFFsWS8xa2hqaFNTZz09
Идентификатор конференции: 778 0717 3915
Пароль: 004400
4.
Українська мова
Пошук у тексті необхідної інформації. Лексичне значення слова. Основа та закінчення. Корінь слова. Визначення значущих частин слова за певним алгоритмом. Створення письмового висловлювання.
Опрацьовуємо урок 133.
Працюємо за підручником
ст. 71-72.
Рекомендую прочитати декілька разів оповідання «Мандрівна квітка»;
ст. 72 вправи 1,2 - виконуємо усно;
ст.72 вправу 3- записуємо у зошит.
Завдання на повторення.
Підбираємо питання до прикметника
5.
Я досліджую
світ
Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм.
Подорож як засіб пізнання світу. Способи подорожування.
Сьогодні в нас дуже відповідальний день — розпочинається наша подорож!
Для виконання завдань підготуйте робочий зошит.
Обери 7 завдань, які ти хочеш виконати на уроці.
Дистанційний урок
https://svitdovkola.org/2/lessons/29.2-3

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щоденні 5. Тексти для читання.

Цікаві завдання з української мови

Читаємо залюбки

Здрастуйте, дорогі гості! Морозний вітер січе в обличчя. Намело цілі кучугури   снігу — січневого снігу. Важкувато стало жити на світі пташкам, що зимують у нас. Але вони не дуже журяться. Ось, весело цвірінькаючи, хвилясто пролетіла зграйка жвавих красенів-щигликів, чижів і коноплянок. Помчали   щодуху   десь на лопухах, вільхах чи берізках поснідати   смачним насіннячком. А яке гарне деревце горобини! Ніби його прикрасили, як новорічну ялинку. Чудові, спокійні червоногруді снігурі обсипали його і ягідками ласують. До чого ж красиві пташки! Їх називають північними папугами. Це наші зимові гості. Вони прилетіли з далекої півночі, щоб тут перебути зиму. Бо там вона сувора, люта. Прилітають до нас гостювати і червоногруді, в червоненьких шапочках чечітки та коричнево-золотисті юрки. А ми в саду поставили їдальні для пташок і підгодовуємо їх. Прилітайте, дорогі гості, поласувати коноплею, просом, льняним та гарбузяним   насінням, ягодами горобини і калини! (137 слів)