Доброго дня!
План роботи на сьогодні.
№ з/п
|
Предмет
|
Теоретичний
матеріал
|
Практичні
завдання
|
Посилання
на
онлайн-ресурс
|
1.
|
Інформатика
|
Головні/ключові
слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах («про що я
хочу дізнатися?»). Як запит сформулювати одним словом/
словосполученням.
|
Дистанційний
урок.
|
|
2.
|
Фізичне виховання
|
Рухливі
ігри та естафети для формування навичок пересування. Правила безпечної
поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
|
Виконуйте
комплекс вправ та будьте здорові!
|
|
3.
|
Математика
|
Лічба
об’єктів, позначення числом результату лічби. Перевірка правильності
виконання дій множення і ділення з опорою на таблицю множення чисел.
|
Запрошую
усіх на онлайн-урок.
Після
уроку виконуємо завдання за підручником
ст.105
№2 - досліди, як склали таблицю множення числа 6;
ст.
105 №3 - обчислити вирази за таблицею;
ст.105
№ 7 - розв’язати і записати задачу у зошит
ст.105
№ 8 - обчислити кругові приклади.
|
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема:
Математика
Время:
28 апр 2020 11:00
Подключиться
к конференции Zoom
Идентификатор
конференции: 727 6183 3879
Пароль:
020202
|
4.
|
Українська мова
|
Виразне
читання/слухання твору. Стратегії вдумливого читання. Вірш. Рима, ритм,
настрій у вірші. Спільнокореневі слова. Однозначні та багатозначні слова.
Багатозначні слова і омоніми. Створення письмового висловлювання. Перевірка
сумнівних написань за орфографічним словником.
|
Опрацьовуємо
урок 144.
Працюємо
за підручником ст. 85-87.
Рекомендую
прочитати декілька разів оповідання «Як зрозуміти хлопців?»;
ст.86
вправи 2,3 - виконуємо усно;
ст.87
вправу 4 - записуємо у зошит;
правило
на ст.86 обов'язково вивчаємо напам'ять.
|
Завдання
на повторення
|
5.
|
Я досліджую
світ |
Навчання
і відпочинок. Хто мені друг/подруга, а хто
приятелька.
|
Пропоную
переглянути відео до уроку.
|
|
Коментарі
Дописати коментар