№з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на |
1. |
Я
досліджую світ |
Мета і цільова аудиторія.
Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і неправдива інформація.
Словесні і несловесні засоби для створення образу персонажу на сцені. |
Продовжуємо тему «Приховані можливості
речей». |
Дистанційний урок
|
2. |
Математика
|
Позатабличне множення і ділення: усні
обчислення. Прості задачі,що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені
до них. |
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія Пастушина приглашает вас на
заплани-рованную конференцию: Zoom. |
3. |
Музичне
мистецтво
|
Фантастичні пригоди у країні Див. |
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Ольга Мельник приглашает вас на
заплани-рованную конференцию: Zoom. |
4. |
Українська
мова |
Робота з медіатекстом. Виокремлення інформації.
Дієслово. Загальне поняття (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з
іменником у реченні. Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Створення
висловлювання. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у
межах вивченого) |
Запрошую усіх на онлайн- урок. |
Юлія
Пастушина приглашает вас на заплани-рованную конференцию: Zoom. |
5. |
Українська
мова |
Слухання/читання тексту. Дієслова – синоніми,
дієслова – антоніми. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних
синонімів. Запис слів під диктування. Утворення нових слів. Звертання.
Розділові знаки в реченнях із звертанням. Створення власного висловлювання.
Перевірка написань, які викликають сумнів. Взаємооцінювання. |
Завдання для
закріплення отриманих знань. |
https://learning.ua/mova/druhyi-klas/vybyraiemo-pryimennyk https://learning.ua/mova/druhyi-klas/znakhodymo-pryimennyk-u-rechenni
|
Коментарі
Дописати коментар