№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
Посилання на |
1. |
Я досліджую світ |
Уявлення про ситуацію міжособистісного спілкування (умови, учасники,
мета). Норми спілкування в різних комунікативних ситуаціях (знайомі та
незнайомці). Сфери спілкування: навчання, сім’я, дозвілля, послуги тощо.
Різні види діяльності (звичайна, фамільярна, вульгарна). Редагування
рукописного та електронного тексту. Емотикон як засіб вираження реакції на
допис у захищеній онлайновій спільноті.
|
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom.
|
2. |
Українська |
Передбачення змісту твору за назвою та
ключовими словами. Виразне читання/слухання твору. Обговорення первинного
сприйняття. Вибіркове читання: пошук певної інформації. Час дієслова.
Змінювання дієслів за часами. Створення власного письмового висловлювання. Орфограми,
пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). |
Запрошую усіх на онлайн- урок. Після
закінчення уроку працюємо за підручником
|
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom. |
3. |
Математика
|
Сполучний закон множення. Пропедевтика
розв’язання задач на спільну роботу.
|
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Фізичне виховання
|
Поняття про види гімнастичного багатоборства. Комплекс
загальнорозвивальних вправ. Вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим).
Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ та ігор. |
Максим Федорович запрошує усіх на онлайн-урок. |
Максим Кліменчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
5. |
Я досліджую |
Вплив друзів, сім’ї, засобів масової інформації на почуття,
поведінку, настрій. |
Продовжуємо тему «Приховані можливості речей». |
Дистанційний урок
|
Доброго дня, любі учні та шановні батьки! План роботи на сьогодні.
Коментарі
Дописати коментар