№
з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
Посилання
на |
1. |
Я
досліджую світ |
Уявлення
про ситуацію міжособистісного спілкування (умови, учасники, мета). Норми
спілкування в різних комунікативних ситуаціях (знайомі та незнайомці). Сфери
спілкування: навчання, сім’я, дозвілля, послуги тощо. Різні види діяльності
(звичайна, фамільярна, вульгарна). Редагування рукописного та електронного
тексту. Емотикон як засіб вираження реакції на допис у
захищеній онлайновій спільноті. |
Пропоную опрацювати презентацію |
|
2. |
Українська |
Передбачення
змісту твору за назвою та ключовими словами. Виразне читання/слухання твору.
Обговорення первинного сприйняття. Вибіркове читання: пошук певної
інформації. Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Створення власного
письмового висловлювання. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та
словозміни (у межах вивченого). |
Працюємо самостійно. Урок 48. |
|
3. |
Математика |
Сполучний
закон множення. Пропедевтика розв’язання задач на спільну роботу.
|
Зустрічаємося
на онлайн-уроці. |
Тема: Математика |
4. |
Фізичне
виховання |
Поняття
про види гімнастичного багатоборства.
Комплекс загальнорозвивальнихвправ. Вправи з малим м’ячем (тенісним або
гумовим). Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки
під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Максим
Федорович запрошує усіх на онлайн-урок. |
Тема:
3-Є фізична культура |
5. |
Я
досліджую |
Вплив
друзів, сім’ї, засобів масової інформації на почуття, поведінку, настрій. Планування прогулянки/екскурсії до об’єктів культурної спадщини. |
Продовжуємо
тему «Приховані можливості речей». |
Дистанційний урок |
Коментарі
Дописати коментар