№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні |
Посилання на |
1. |
Я досліджую світ |
Погода. Спостереження за рослинами і тваринами: які
рослини і тварини передбачають погоду. Фіксація результатів спостереження. Причино-наслідкові
зв’язки в природі. Тварини рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні. Робота з
інформацією природничого змісту. |
Розпочинає- Відкриваємо посилання і виконуємо завдання. |
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/1 https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/2
|
2. |
Українська |
Перетворення інформації: види асоціативних
схем (наприклад, асоціативний кущ). Робота з текстами зі щоденного
життя. Прикмети і повір’я. Лексичне значення слова. Займенник. Створення
власного письмового висловлення. Перевірка орфограм зручним способом.
Редагування власного висловлення. |
Запрошую усіх на онлайн- урок. Після
закінчення уроку працюємо за підручником ст. 93 впр.206 виконати письмово, вивчити
правило ст.92
|
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
3. |
Математика
|
Ділення з остачею. Розв’язання проблемної
ситуації, спираючись на наявні дані. |
Зустрічаємо- |
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Фізичне виховання
|
Комплекс загально-розввальних вправ: вправи для м’язів шиї. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під
час виконання фізичних вправ та ігор. |
Виконуйте комплекс вправ для розвитку фізичних якостей та
будьте здорові. |
|
5. |
Я досліджую |
Вплив на життя людини позитивних емоцій і негативних переживань. Вплив
людини на природу (позитивний і негативний) і природи на людину. |
Пропоную переглянути відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=bVHp9vntOC0
|
Доброго дня, любі учні та шановні батьки!
План роботи на сьогодні.
Коментарі
Дописати коментар