№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні |
Посилання на |
1. |
Я досліджую світ |
Спостереження за явищами природи навесні. Фіксація результатів
спостереження. Причиново-наслідкові зв’язки в природі. Робота з інформацією
природничого змісту. |
Продовжуємо тему «Погода». Для виконання завдань
підготуйте: робочий зошит «Я досліджую світ» (частина 2), підручник О.
Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” (частина 2).
|
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/6 |
2. |
Українська |
Виразне читання твору. Рима у
вірші. Питання та завдання до тексту (порівняння словесних замальовок та малюнка). Взаємоперевірка. Питальні
займенники. Визначення закінчення у словах. Повторення вивченого матеріалу. Перевірка
орфограм зручним способом. |
Запрошую усіх на онлайн-урок. Після
закінчення уроку працюємо за підручником
|
Юлія Пастушина приглашает вас
на запланированную конференцию: Zoom. |
3. |
Математика |
Розв’язання проблемних життєвих ситуацій,
які гуртуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних
між собою. спираючись на наявні дані. |
Зустрічаємося на онлайн-уроці. |
Юлія Пастушина приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom. |
4. |
Фізичне виховання |
Комплекс загальнорозви-вальних вправ. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під
час виконання фізичних вправ та ігор. |
Виконуйте комплекс вправ для розвитку фізичних якостей та
будьте здорові. |
|
5. |
Я досліджую |
Корисні і шкідливі впливи на
вибір безпечної поведінки. Звернення по допомогу у відповідні служби в разі небезпечних життєвих
ситуаціях. Історичні та культурні пам’ятки рідного краю/України. Пошук
інформації з різних джерел. |
Пропоную переглянути цікаве і пізнавальне відео. |
https://www.youtube.com/watch?v=dXlkF2QNT28 |
Доброго дня, любі учні та шановні батьки!
План роботи на сьогодні.
Коментарі
Дописати коментар