№з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
Посилання на |
1. |
Я досліджую |
Мета і
цільова аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і
неправдива інформація. Емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів.
Мультфільм. Елементи форми (рухомі образи, звукові засоби). Орфограми,
пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Тексти
зі щоденного життя. |
Продовжуємо Відкриваємо посилання і виконуємо завдання. Бажаю
успіхів! |
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/4
|
2. |
Математика |
Залежність результатів
дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому.
Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні
дані. |
Запрошую усіх
на онлайн- урок. |
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
3. |
Фізичне виховання |
Комплекс
загальнорозви-вальних вправ: вправи на релаксацію. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під
час виконання фізичних вправ та ігор. |
Максим
Федорович запрошує усіх на онлайн-урок. |
Максим Кліменчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Англійська |
Пори року. Формування лексичних навичок. |
Матеріали до
уроку за посиланням. |
Надія
Степанівна Пашківська Людмила
Леонідівна Кравчук |
5. |
Українська |
Повторення вивченого матеріалу. Перевірка орфограм зручним способом.
Взаємоперевірка/самоперевірка.
Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Пошук в
тексті фактів, суджень, очевидної та неочевидної інформації. |
Опрацювати
самостійно. |
Дистанційний
|
6. |
Образотворче |
Вербові
котики. |
Розвиваємо
креативність: фантазуємо та малюємо. |
Майстер-клас
|
Доброго дня, любі учні та шановні батьки!
План роботи на сьогодні.
Коментарі
Дописати коментар