№з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
Посилання на |
1. |
Я досліджую |
Спостереження/дослідження:
організм людини. Системи органів тіла людини. Фіксація результатів спостереження/дослідження.
Робота з інформацією природничого змісту: перевірка достовірності тощо. |
Продовжуємо
тему «Погода». Для виконання завдань
підготуйте: робочий зошит «Я досліджую світ» (частина 2), підручник О.
Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” (частина 2). |
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/13
|
2. |
Математика |
Знаходження
числа за його частиною. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної
ситуації з огляду на наявні дані. |
Зустрічаємося
на онлайн-уроці. |
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
3. |
Фізичне виховання |
Дитячий
фітнес. Рухливі ігри для відпочинку.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Максим
Федорович запрошує усіх на онлайн-урок. |
Максим
Кліменчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
4. |
Англійська |
Проект «Погода сьогодні, погода вчора». Формування навичок усного
продукування.
|
Матеріали до
уроку за посиланням. |
Надія
Степанівна Пашківська Людмила
Леонідівна Кравчук |
5. |
Українська |
Префікс не (частину слова) та окреме словом-помічником не (частка).
Індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання. Пошук
у тексті речення, яке підтверджує або спростовує думку. |
Запрошую усіх
на онлайн- урок. |
Юлія
Пастушина приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. |
6. |
Образотворче |
Створення
образів, використовуючи відомі техніки художньо-творчої діяльності, зі
звуками, ритмами, лініями, кольорами, формами, матеріалами тощо створення
мультфільму: сценарій, декорації, персонажі). Презентація
творчих досягнень. |
Розвиваємо
креативність: фантазуємо та малюємо. |
Майстер-клас
|
Доброго дня, любі учні та шановні батьки!
План роботи на сьогодні.
Коментарі
Дописати коментар